Words   言語 (Live)  - Bee Gees

 

 

Words   Bee Gees

Smile an everlasting smile
A smile could bring you near to me
Don't ever let me find you gone
'Cause that would bring a tear to me

This world has lost it's glory
Let's start a brand new story
Now my love right now
There'll be no other time
And I can show you
How my love talk in everlasting words
And dedicate them all to me
And I will give you all my life
I'm here if you should call to me
You think that I don't even mean a single word I say

It's only words, and words are all
I have to take your heart away
You think that I don't even mean a single word I say

It's only words, and words are all
I have to take your heart away
It's only words, and words are all
I have to take your heart away
言語   比吉斯合唱團

笑一個永恆的微笑
笑容可以拉近你我的距離
別讓我發現你已離開
因為,那會使我流淚

世界已失去了光彩
讓我們開展新的一頁
吾愛,就是現在
再也沒有其他時間了
我要讓你知道
我的愛訴說著永恆的言語
而且全部都獻給我
我要把一生都給你
只要你呼喚,我必前來
你認為我每句話都言不由衷

那只是言語,言語代表一切
我得把你的心帶走
你認為我每句話都言不由衷

那只是言語,言語代表一切
我得把你的心帶走
那只是言語,言語代表一切
我得把你的心帶走

中文翻譯來自安德森,歡迎來信 abs1984@ms10.hinet.net 討論!
【回上一頁】 | 【西洋歌曲英漢對照】
arrow
arrow
    全站熱搜

    詩心婆婆 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()