Stand By Me   站在我身邊

 

100.3.11日本的超級規模九地震及海嘯災情,日本難民聽到此曲必觸動心弦~

 

 

請將右上角『禁忌的遊戲』演奏曲關閉後,再點選此“ Stand By Me ” 影片。

 

 

When the night has come
當夜晚來臨
And the land is dark
大地一片漆黑
And the moon is the only Light we'll see
月亮是我們唯一能見到的光
No, I won't be afraid No, I won't be afraid
我不害怕,我不會害怕
Just as long as you stand Stand by me
只要你站在我身邊
So(And) darling, darling Stand by me
親愛的,站在我身邊
Oh, stand by me
噢,請站在我身邊
Stand by me Stand by me
站在我身邊
If the sky that we look upon
如果我們仰望的天空
Should tumble and fall
將崩塌下來
Or the mountain should crumble To the sea
山岳將崩塌至海中
I won't cry, I won't cry No, I won't shed a tear
我不會哭,我不會哭,一滴淚都不流
Just as long as you stand Stand by me
只要你站在我身邊
And darling, darling Stand by me
親愛的,站在我身邊
Oh, stand by me Stand by me Stand by me
噢,請站在我身邊
Whenever you're in trouble, won't you stand by me?
Stand by me
當你有了麻煩,何不站在我這邊
Oh, stand by me
噢,站在我身邊
Stand by meStand by me, yea h
噢,站在我身邊........

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=Us-TVg40ExM&feature=player_embedded

arrow
arrow
    全站熱搜

    詩心婆婆 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()